Uus Orkla multibränd e-pood

Lansseerisime uue e-poe Orkla’le, mis ühendab mitmed tuntud brändid ühele platvormile. E-pood pakub klientidele sujuvat ja mugavat ostukogemust. See platvorm on loodud koostöös Uptime arendajatega, et vastata nii tavakasutajate kui ka äriklientide vajadustele.

Üheks projekti põhiliseks ülesandeks Uptime’le oli majutada ühisele platvormile paljud Orkla kaubamärgid oma toodetega. Esindatud on mitmed armastatud brändid nagu Kalev, Põltsamaa, Felix, Taffel, Vici, Abba, Laima ja paljud teised. Kuigi e-poes on brände palju, säilitab iga bränd oma unikaalse identiteedi, võimaldades klientidel nautida oma lemmiktooteid tuttavas ja mugavas keskkonnas.

Ühise ostukorvi süsteem võimaldab klientidel lisada erinevate brändide tooteid ühte ostukorvi, lihtsustades ostuprotsessi ja säästes aega. Selline kliendikeskne lähenemine muudab ostlemise sujuvaks ja nauditavaks.

Tugev platvorm turundusele ja kampaaniatele

Orkla e-pood ei ole pelgalt ostlemiskoht, vaid ka tugev turundus- ja kampaaniaplatvorm. PIM (Product Information Management) integratsioon tagab täpse ja ajakohase tooteinfo, mis on kriitiline edukate turunduskampaaniate läbiviimiseks. See võimaldab brändidel pakkuda personaliseeritud ja sihitud kampaaniaid, suurendades klientide rahulolu ja müügitulemusi.

Uptime meeskonnal on hea meel olla osa sellise projekti loomisel, pakkudes tipptasemel tarkvaralahendusi ja tuge. Meie panus hõlmas PIM integratsiooni, kasutajaliidese disaini ja arendust ning kogu platvormi tehnilist tuge. See projekt on suurepärane näide meie võimekusest luua keerukaid ja kasutajasõbralikke e-kaubanduse lahendusi.

Orkla multibrand e-pood on suurepärane näide sellest, kuidas õige partnerluse ja uuenduslike tehnoloogiliste lahenduste abil saab luua platvormi, mis vastab nii klientide, ettevõtete kui ka arendajate ootustele ja vajadustele

Liitu uudiskirjaga