Uuenduslik kliendiprogramm Coop’i klientidele 

Coop Eesti Keskühistu on astunud suure sammu tarbijate jaoks, tuues turule Eesti seni suurima kliendiprogrammi, mis võimaldab igal ostjal valida, millistele Coopi toidupoe kaupadele ta soovib soodustust saada. Uuendusliku kliendiprogrammi arenduse taga seisavad mitmed ettevõtted, sealhulgas ka Uptime. Meil on suur rõõm oleme saanud võtta osa sellest mahukast projektist panustades tarbijatele uute võimaluste loomisesse.

See esimene säärane lahendus toob tarbijatele enneolematu valikuvabaduse ning on tõeline revolutsioon Eesti jaemüügisektoris.

Alates 4. juunist 2024 saavad Coopi kliendid valida personaalseid hinnasoodustusi vastavalt oma eelistustele. Coopi Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri sõnul on see samm Eesti jaemüügiturul enneolematu, pakkudes tarbijatele senisest suuremat kontrolli oma ostukogemuse üle.

Personaalsed soodustooted valitakse välja algoritmi abil, mis arvestab tarbija ostueelistusi. Ehkki süsteem võib anda soovitusi, mis ei pruugi alati täpselt vastata klientide vajadustele, on klientidel võimalus seadistada pakutavaid hinnasoodustusi vastavalt oma eelistustele. Lisaks saavad kliendid avastada uusi tooteid, kuna algoritm lisab soovitusi vastavalt nende ostukäitumisele.

Igale Coopi kliendile sobilikud soodustooted valib esialgu välja algoritm, mis arvestab konkreetse tarbija ostueelistusi. „Kuna keskmine klient teeb põhiostud tavaliselt 2-3 eri toidukaupluses ja süsteem oskab arvesse võtta ainult Coopis tehtud ostude ajalugu, siis ei pruugi soovitused kliendi tegelikule vajadusele alati vastata. Seepärast oleme klientidele avanud lisavõimaluse vahetada kliendiportaalis tooted endale sobivate vastu,“ selgitas Pajuri.

Uuenduslik kliendiprogramm on kolmekuulise prooviperioodi vältel kõigile avatud, edaspidi aga kehtib ostude alampiir 150 eurot kuus, mille ületamisel saavad kliendid kasutada personaalseid hinnasoodustusi. See annab klientidele veelgi suurema stiimuli teha oste Coopi kauplustes.

Personaalsed hinnasoodustused arvestatakse toote tavahinnast ning kehtib ka parima pakkumise põhimõte, mis tagab alati parima võimaliku hinna. Kui klient valib personaalse soodustusega toote, mis on samal ajal Coopi nädala- või kuupakkumiste hulgas, kehtib soodsama hinna põhimõte.

Eelistuste ümberseadistamine toimib imelihtsalt

  • Logides sisse Coop’i kliendiportaali on võimalik menüüst valida iseteeninduse vaates koheselt “Minu soodustused”.
  • Avanenud vaade kuvab juba valitud või määratud toodete soodustused. Iga toote all on võimalik klikkides “Vaheta toode” ise enda eelistusi muuta. Avanevas vaates saab kasutaja valida enda eelistatud tootetüübi.

Kui uus lahendus osutub edukaks ja klientide poolt hästi vastu võetud, kavatseb Coop muuta personaalsed hinnasoodustused püsivalt kliendiprogrammi osaks.

Liitu uudiskirjaga