Äripäeva Eesti arenduspartnerina töötasime välja täislahenduse väljaande uuendatud veebiportaalile, millega tuldi avalikkuse ette oktoobri alguses aadressil www.aripaev.ee
Uue kujunduse tellijapoolseks eesmärgiks oli luua varasemaga võrreldes selgem ülesehitus ja loogilisemalt reastatud infopaigutus. Visuaalse poole taga oli ka sügavam põhimõtteline muudatus, kavatsus pakkuda sisutihedamat materjali ja funktsioone, millele on ligipääs ainult lehe tellijatel, nagu täispikkuses artiklite lugemine ja aruteludes osalemine. Portaali uuele tasemele arendamiseks kasutasime platvormi Newscycle, mis pakub digitaalseid lahendusi spetsiaalselt meediatööstuse valdkonnale, sealhulgas tarkvara sisuhalduse, reklaami, ringluse korraldamise ja analüütika jaoks.
Lisaks uuele veebilehele lõime ka ühise login-platvormi kõigi Äripäeva toodete jaoks, toetamaks ettevõtte digitaalset arengukava. Kõikide portaalide veebilahendus põhineb skaleeruval disainil, lubades mugavat ligipääsu ja loetavust mistahes ekraani kaudu, nendega automaatselt kohandudes.
Uptime OÜ on Äripäeva pikaaegne arenduspartner, aidates aastast 1994 Eesti ühel juhtival veebiväljaandel lugejateni jõuda.
Investeering kahe platvormi loomisesse oli ligi 150 000 eurot ning arendamine jätkub- Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk kinnitas, et juba peagi on oodata järgmisi uudiseid.