Uptime tutvustas oma ekspordistrateegiat ja uutele turgudele sisenemist

Eelmisel nädalal kutsus ITL kokku seminari, kus Uptime tutvustas oma ekspordistrateegiaid ja erinevaid lähenemisi uutele turgudele sisenemisel. Kolme esinejat oli kuulamas üle 40 IT-firma.

Uptime on igal uuel turul loonud kohaliku tiimi, et teenuseid paremini just pikaajalistele klientidele pakkuda. Kohalik tiim tunneb turgu kõige paremini, mõistab oma riigi kliente ning oskab neile ka sisulist ärituge pakkuda.

Strateegia oluliseks osaks on ka sobivate kohalike ettevõtete otsimine, kes tahaksid Uptime grupiga liituda. Sellepärast vaatabki Uptime Euroopa turgudel aktiivselt ringi selliste tiimide leidmiseks.

Lisaks Uptime´ile tutvustasid seminaril ka Nortal ja Helmes oma lähenemist eksporditurgudele sisenemisel, rääkisid turunduse osakaalust ekspordis ning strateegiliste valikute tegemise põhimõtetest. Nagu viimasel ajal kombeks, toimus üritus virtuaalselt.

Liitu uudiskirjaga