IT spetsialistide otsimisel tuleb ära tunda talendid, et saada oma meeskonda need, kes juba oskavad korvpalli mõisteid kasutades n-ö pealt korvi panna. Kuidas seda teha ja kuidas talendid ära tunda, sellest kirjutavad ajakirja Director märtsinumbris Uptime´i tehnoloogiajuht Raimo Seero ja turundusspetsialist Kaido Einama.
Ajakiri Director, mida annab välja Turundusproff OÜ ja mis on suunatud tipp- ja keskastme juhtidele, on märtsinumbris personaliteema pikemalt ette võtnud. Uptime´i lugu keskendub talentide otsimisele, mainides ära, et loomulikult on endiselt oluline ka oma töötajate koolitamine ja nende oskuste arendamine. Talendiotsing aga on personalivaldkonnas üsna uus kuum trend, sest talente polegi alati niisama lihtne ära tunda. Kui aga oled selle õige leidnud, on värbaja järgmise probleemi ees – kuidas ta enda juurde tööle meelitada?
Seda, mida tarkvaraarendajad tegelikult tahavad, saab artiklist samuti teada – Raimo Seero on teinud kokkuvõtte arendajate suurima veebikeskkonna – Stackoverflow uuringust, kus küsiti, mida programmeerijad tahavad ja mis neid huvitab. Sealt selgub, et paika ei pea müüt arendajast kui tihti töökohta vahetavast ja pidevalt üle meelitatavast töötajast. Vastupidi – kuna programmeerija on oma tööga tavaliselt rahul ja see on kolmveerandi vastanute jaoks ka nende hobi, siis on väga raske neid mujale ettevõttesse ära kutsuda. Motivaator peab olema väga suur.