KredEx
KredExi uued veebilahendused
Projekti eesmärgid
  • Uute veebivormide loomine ja tugisüsteemidega liidestamine
  • Iseteeninduskeskkonna disaini ühtlustamine üldise disainifilosoofiaga
Lahendus
  • X-tee, TaRa ja SiGa liidestuste loomine; uute veebivormide ehitamine
  • Loodud lahendustes kasutatakse järgmisi tehnoloogiaid: MS .NET, JavaScript, Survey Project. 

2020. aastakevadel alanud koroonakriisi tõttupidid paljud ettevõtted oma uksed klientidele sulgema ning mõned majandusvaldkonnad on rohkem või vähem suletud siiamaani. Ettevõtete toetamiseks lõi riik uued meetmed, mille tarbeks tuli ka KredExil oma iseteeninduskeskkonda kiirelt luua uued erakorraliste laenu- ja käendustaotluste vastuvõtmise vormid.  

KredEx pöördus front-end tööde jaoks Uptime’i poole, et lisaks uute vormide ja tehniliste lahenduste loomisele uuendada ka iseteeninduskeskkonna disaini, pannes see paremini ühtima sihtasutuse üldise disainifilosoofiaga.  

Loe pikemalt siit.

Arendustöö tagas meie pikaajaline partner Uptime, kes aitas ka iseteeninduskeskkonna disaini ühtlustada sihtasutuse uue kuvandiga.
Thomas Lepik
KredExi tehnoloogiajuht