Tallink Takso kõnekeskuse, pardaarvuti ja backoffice'i tarkvara

Teenused:

Integratsiooniteenused
Tarkvaraarendus

Tehnoloogiad:

.Net
WebAPI
WPF
Razor
Tallink Takso kasutas juba varem spetsiaalselt arendatud kõnekeskust ja taksode tarkvara, mis aja jooksul siiski enam nende kasvavatele vajadustele ei vastanud. Ettevõte vajas uut spetsiaalselt arendatud tarkvara, mis arvestaks nende äris toimuvate muutustega.

Eesmärgid

  • Arendada välja kliendi ärivajadustele vastav backoffice tarkvara ressurside ja töötajate haldamiseks, jälgides sissetulekuid ja hindu ning hallates erinevaid lepinguid
  • Ehitada spetsiaalne pardarakendus taksodele, mis pakub taksojuhtidele mugavat kasutajaliidest ning taksomeetrite haldust koos ühenduse loomisega kõnekeskusega
  • Luua spetsiaalne kõnekeskus sissetulevate tellimuste teenindamiseks

Uptime'i lahendus

  • Back-end – .NET, MVC, WebAPI, SignalR, NHibernate, PostgreSQL + PostGIS, StructureMap, Quartz, Swagger
  • Front-end – Razor, Signalr, Knockout, Bootstrap, Lodash, JQuery, Moment, CQRSP with Mediator
  • Takso pardalahenduse tarkvara: WPF, .NET, Signalr, Dapper, CastleWindsor, Swagger, SQLite

Tarkvaraarendus on muutunud meie igapäevaseks tegevuseks ja praeguses turuolukorras ei saa me läbi ilma usaldusväärse arenduspartnerita. Meil on Uptime'iga hea koostöö, millele saame tugineda oma arendustöödes.

Tõnu Uusmaa
Juhatuse liige, AS Tallink Takso

Tallink Takso AS pakub kõrgekvaliteedilist taksoteenust Tallinnas alates aastast 2007. Firma tegutseb kolme kaubamärgi all: Tallink Takso, Takso 24 ja Tallink Taksobuss. Kõigi nende brändidega on kliendile alati tagatud mugavus, paindlikkus, turvalisus ja mõistlikud hinnad.

Tallink Takso kasutas juba varem spetsiaalselt arendatud kõnekeskust ja taksode tarkvara, mis aja jooksul siiski enam nende kasvavatele vajadustele ei vastanud. Ettevõte vajas uut spetsiaalselt arendatud tarkvara, mis arvestaks nende äris toimuvate muutustega.

Uptime ehitas taksofirmale kohandatud süsteemi, mis koosneb kolmest põhikomponendist:

  • täielikult integreeritud backoffice süsteem taksofirmale alates ressursihaldusest ja hinnakirjadest kuni aruannete genereerimiseni. Valmis saanud moodul lõpetas käsitöö Exceli tabelitega;
  • uus kõnekeskuse tarkvara lubab administraatoritel lisada tellimusi, mis automaatselt kinnitatakse saadaolevate taksode jaoks. Uptime ja Tallink Takso ehitasid koostöös uuesti üles kogu äriloogika ja süsteemi, kuidas tellimused taksode vahel jaotatakse
  • pardarakendus taksojuhtide jaoks töötati välja sobituma kolmanda osapoole loodud riistvaraga (taksomeeter, ruuter, Bluetooth, printer, paanikanupp) ja see rakendus peab sünkroonis olema ka kõnekeskuse tarkvaraga.

Süsteemi arendatakse pidevalt aina rohkemate äriprotsesside automatiseerimiseks ning taksojuhtide ja kõnekeskuse töötajate vajadustele vastavaks.

Rando Siimon

Äriarendusjuht

Võta ühendust

Liitu uudiskirjaga