Olukorras, kus Bolt, Uber ja teised sõidujagamisteenused on jõuliselt turule tulnud ning teinud oma autode tellimise lihtsaks, otsis traditsioonilist taksoteenust pakkuv Tallink Takso mugavat mobiiliäppi, millega suurendada tellimuste vastuvõtmise võimekust.
Kuna ühelt poolt saab äpi kaudu klient takso tellitud kiiremini ja mugavamalt kui helistades ning võib kaardilt jälgida, kui kaugel tellitud auto juba on, siis teiselt poolt võimaldab äpp pakkuda ka taksoteenuse eeliseid võrreldes sõidujagamisteenusega – näiteks kindlaks ajaks kohaletellimist, alati püsivat ühesugust tariifi ning muidugi ka kõigile nõuetele vastavat korras taksot. Taksojuhtidele sooviti uue rakenduse abiga pakkuda rohkem tööd.
Tellijale on taksoäpist näha eeldatav sõidu hind ning kohalejõudmise aeg, mida arvestatakse liikluse ja varasema kogemuse põhjal.
Taxilinki rakenduse arendas Uptime, kes on varem teinud tarkvaraarendust Tallink Taksole. Aasta tagasi sai valmis Tallinki taksofirma kõnekeskus, pardaarvuti ja backoffice’i tarkvara. Nüüd loodi kliendi äri paremaks edendamiseks taksoäpp, mis ühendab endas sõidujagamisteenustest tuttava mugavuse ning taksoteenusele omase kindluse teenuse kvaliteedi suhtes.
Uuele mobiilirakendusele loodi lihtne ja ilus kasutajaliides, mille tegemiseks võeti kasutusele VueJS raamistik ning arendamisel kasutati Cordovat, VueJSi, Firebase’i ja Azure’i pilveteenust.