Kredexi uued veebipõhised tööriistad

Teenused:

Tehnoloogiad:

.NET
JavaScript
Survey Project
X-Road
KredEx pöördus koroonaviirusest mõjutatud ettevõtete toetustaotluste süsteemi uute front-end tööde jaoks Uptime’i poole, et lisaks uute vormide ja tehniliste lahenduste loomisele uuendada ka iseteeninduskeskkonna disaini, pannes see paremini ühtima sihtasutuse üldise disainifilosoofiaga.

Eesmärgid

  • Uute veebivormide loomine ja tugisüsteemidega liidestamine
  • Iseteeninduskeskkonna disaini ühtlustamine üldise disainifilosoofiaga
  • Parima võimaliku kasutusmugavuse- ja lihtsuse tagamine

Uptime'i lahendus

  • X-tee, TaRa ja SiGa liidestuste loomine; uute veebivormide ehitamine
  • Loodud lahendustes kasutatakse järgmisi tehnoloogiaid: MS .NET, JavaScript, Survey Project.

Arendustöö tagas meie pikaajaline partner Uptime, kes aitas ka iseteeninduskeskkonna disaini ühtlustada sihtasutuse uue kuvandiga.

Thomas Lepik
CTO, KredEx

2020. aastakevadel alanud koroonakriisi tõttupidid paljud ettevõtted oma uksed klientidele sulgema ning mõned majandusvaldkonnad on rohkem või vähem suletud siiamaani. Ettevõtete toetamiseks lõi riik uued meetmed, mille tarbeks tuli ka KredExil oma iseteeninduskeskkonda kiirelt luua uued erakorraliste laenu- ja käendustaotluste vastuvõtmise vormid.  

KredEx pöördus front-end tööde jaoks Uptime’i poole, et lisaks uute vormide ja tehniliste lahenduste loomisele uuendada ka iseteeninduskeskkonna disaini, pannes see paremini ühtima sihtasutuse üldise disainifilosoofiaga.  

“Vajasime kriisimeetmete taotluste vastuvõtuks kiirelt uusi veebivorme ning menetlejate kasvava koormuse vähendamiseks tehnilisi lahendusi,” lausus KredExi tehnoloogiajuht Thomas Lepik. “Arendustöö tagas meie pikaajaline partner Uptime, kes aitas ka iseteeninduskeskkonna disaini ühtlustada sihtasutuse uue kuvandiga.” 

Uuendatud KredExi iseteeninduskeskkond võimaldab kasutajatel nüüd kõik vajalikud taotlused ja dokumendid ühes kohas esitada, kuna Uptime’i loodud tehniline lahendus on liidestatud ka mitmete riigi tugisüsteemidega. 

Näiteks tehakse iseteeninduskeskkonnas äriregistri päringuid X-tee vahendusel, tuvastatakse kasutajaid riigi autentimisteenuse (TaRa) abil ning taotlusi ja dokumente saab allkirjastada riigi allkirjastamisteenuse (SiGa) abil. 

“Selle projekti raames oligi Uptime´i jaoks kõige suuremaks väljakutseks taotluste ja dokumentide allkirjastamise viimine DigiDocService’i pealt riigi allkirjastamisteenusele, kuid pärast mõningat tööd saime sellegi ülesande kenasti täidetud,” rääkis Uptime’i projektijuht Arigio Somelar selle projekti suurimast õppimismomendist. 

Loodud lahendustes kasutatakse järgmisi tehnoloogiaid: MS .NET, JavaScript, Survey Project. 

KredEx on 2001. aastal majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi loodud sihtasutus, mille eesmärk on pakkuda parimatel praktikatel põhinevaid finantslahendusi nii ettevõtetele kui eraisikutele. Ettevõtetele pakub sihtasutus kiiremaks arenguks ja välisturgudele turvaliseks laienemiseks laene, riskikapitali, krediidikindlustust ja riigi garantiiga tagatisi, eraisikutele kodu soetamiseks ja elamispinna energiatõhususe suurendamiseks riigi garantiiga tagatisi ja toetusi. Koroonapandeemia ajal on KredExi meetmed mõeldud piirangutest raskustesse sattunud ettevõtete ajutiste likviidsusraskuste ületamiseks. 

Rando Siimon

Äriarendusjuht

Võta ühendust

Liitu uudiskirjaga