Uptime on Microsofti infohalduse kuldpartner juba 10 aastat

Uptime on taaskord saavutanud Microsoft´i kuldpartneri tunnustuse. Infohalduse vallas oleme kuldpartnerina tegutsenud  nüüdseks juba 10 aastat järjest.
Uptime oli esimene IT ettevõte Eestis, kes infohalduse ja grupitöö vallas sellise tasemeni jõudis ja ainus, kes kuldpartneri väärilist võimekust on järjepidevalt suutnud säilitada.

2013. aastal anti meile Houstonis lisaks aunimetus Microsofti Aasta Partner.

Täna töötab Uptime´s Eesti suurim MS SharePoint arendusmeeskond ning oleme riigi ainus ettevõte, kellel on ainult SharePoint platvormi lahendustele pühendunud eraldi äriüksus. SharePoint lahendusi pakuvad ka Uptime grupi tütarettevõtted Norras, Rootsis ja Šveitsis. Keskendume peamiselt MS SharePoint Server ja Office 365 platvormidel põhineva tarkvara arendamisele, hooldusele ja nõustamisele. Toetame nii majasiseseid SharePoint´i rakendusi kui ka pilve-teenuseid nagu Office 365 ja Azure. Loome tarkvara dokumendi- ja infosüsteemidele, grupi- või kaugtöölahendusele, intraneti ja extraneti portaalidele, süsteemide integratsiooniks, hübriidlahendusteks ja paljuks muuks.
Infohalduse ja grupitöövaldkonnas on selle 10 aasta jooksul väga palju muutunud. „Office365 ja pilvelahendused pakuvad meile võimalusi, millest me ei julgenud valdkonnaga alustades unistadagi, teisest küljest on veel väga palju teha, muutmaks infohaldus ja -vahetus ettevõtetes tasemele, millest tunneksid üheselt kasu nii kasutajad kui organisatsioonid ise,“ ütles Uptime grupi tehnoloogiajuht Raimo Seero.

Kuldpartneri sertifikaati ei jagata niisama. Selleks tuleb teha kõvasti tööd. „Kuldpartner peab igal aastal end uuesti tõestama, vastates Microsofti poolt seatud kriteeriumitele. Näiteks tuleb läbi viia nõutud määral arendus- ja integratsiooniprojekte ning töötajate hulgas peab olema vajalik arv sertifitseeritud spetsialiste, ” selgitab Raimo Seero.

Kuldpartneri sertifikaat on kvaliteedigarantii, mis kinnitab Uptime´i oskusi ja võimekust arendada oma kliendi jaoks ärikriitilist tarkvara ja tagada täielik tugi kogu tarkvara elutsükli vältel. See tähendab, et võtame enda kanda kogu vastutuse kliendi tarkvara arendamise, hoolduse ja kasutajatoe eest, mis laseb meie klientidel keskenduda oma ettevõtte põhitegevusele ja usaldada tehnilised probleemid Uptime´i hoolde.

Uptime kvaliteedijuhtimissüsteem vastab ISO 9001:2015 standardi nõuetele.
Meie klientideks on Äripäev, Alexela Oil, G4S, ABB, T Grupp, EAS, Nordea Läti, Rootsi Akadeemia jpt.

Liitu uudiskirjaga