Viimase 8 kuu jooksul on Äripäev arendanud koostöös tarkvaaraarenduspartneriga Uptime uut metoodikat e-kirjade saatmisel, mis arvestaks enam lugejate huvidega ja saadaks neile küll vähem, aga kvaliteetsemaid huvipõhiseid e-kirju.
Muudatused arvestavad ka tänavu 25. mail rakenduva Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega 2016/679 (General Data Protection Regulation ehk GDPR).
GDPR-i eesmärgiks on kaitsta Euroopa Liidu kodanikke nende privaatsete andmete lekke eest ja reguleerida ettevõtete tegevust selliste andmetega. Need, kes ei vasta uue määrusega kehtestatud regulatsioonile, võivad saada trahvi.
Selle projektiga sai Uptime väärtusliku kogemuse kliendi infosüsteemi vastavusse viimisest GDPR-i nõuetega.
Äripäev sai aga metoodika, millega klientidele nende huvidest lähtuvalt täpsemini sihitud e-kirju suunata. Lugejad saavad edaspidi uudiskirju, mis neid tõenäoliselt rohkem huvitavad ja postkasti ei jõua e-kirjad, mis huvidega ei kattu.