Meie projektid

EAS-i dokumendihaldus SharePointis
SharePoint lahendused
Projekti eesmärgid
  • Toetada üleminekut senisest paberil toiminud lahendusest täisdigitaalsele dokumendihaldusele, muutes dokumentide menetluse kiiremaks, odavamaks ja töökindlamaks.
Lahendus
  • MS SharePoint Server
  • Integratsioon väliste rakendustega

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) on loodud 2000. aastal ja tegeleb ettevõtluse ning regionaalarengu toetamisega. Tegemist on Eesti ühe suurima ettevõtlustoetuste jagajaga, sihtasutus pakub lisaks ka konsultatsioone, koostöövõimalusi ja koolitusi. Klientide hulgas on nii äriettevõtteid, mittetulundusühinguid kui ka avaliku sektori organisatsioone.

EAS alustas 2006. aastal oma dokumendihalduse üleviimist digitaalseks. Lahenduseks otsiti sobivat platvormi, välja valiti MS SharePoint.

Uptime sai ülesande arendada EAS-ile dokumendihaldus-süsteem, kuhu üle viia kogu organisatsiooni asjaajamine. Vaja oli luua lahendus, mis toetab dokumendihalduse toiminguid ja tööprotsesse ning säilitab kõigist muudatustest detailse ajaloo.

Tänaseks on lahendusest kujunenud ettevõtte üks põhisüsteeme, mis on liidestatud iseteeninduskeskkonna, majandustarkvara, CRM tarkvara ja projektijuhtimise tarkvaraga. Lahendus koondab eri kanalitest saabuvad ja EAS-is loodavad dokumendid ning seob need taotluste menetluste, hangete ja teiste ettevõtte protsessidega. Aastas tekib EAS-is ligikaudu 140 000 dokumenti, mistõttu olulisel kohal on kasutajatele loodud töölauad, mille abil süsteem pakub kasutajale just antud protsessis vajalikud dokumendid ning õigeaegset menetlust toetavad töövood.

Viimase 10 aastaga on kadunud EASi tubadest ja koridoridest raudsed kapid ning arhiiviruumidest on tehtud töö ja koosolekuruumid. Koostöös Uptime´iga oleme muutnud praktiliselt kogu EASi paberivabaks ja sellega oluliselt kiirendanud äriprotsesside toimumist. Meie organisatsiooni eripärasid arvestades ei olnud see lihtne ülesanne. Uptime ei ole lasknud ennast sellest heidutada, nad tegutsevad entusiastlikult ja peavad oma lubadustest kinni.
Sigrid Harjo
Juhatuse liige
Vahend tootmisprotsessi tõhusaks planeerimiseks ja haldamiseks
Tarkvaraarendus
Projekti eesmärgid
  • Arendada välja ühtne projektihaldussüsteem
  • Toetada tootmisettevõtte tegevusi
  • Võimaldada süsteemil suhelda teiste ettevõttes kasutuselolevate tarkvaradega
Lahendus
  • Kasutatud tehnoloogiad: .NET, MS SQL, WinForms
  • Veebiserverid
  • Rakendusserverid
  • Integratsioon ettevõttes kasutuseloleva raamatupidamistarkvaraga

ABB on juhtiv energeetika- ja automaatikavaldkonnas tegutsev rahvusvaheline ettevõte, mis teenindab infrastuktuuri- ja tööstusettevõtteid ja pakub tööd 140 000 inimesele üle maailma. Ettevõtte tegevus jaotub kahte valdkonda: tootmine ja müük. ABB Eesti loodi 1992. aastal. Ettevõtte tehased ja peakontor asuvad Harjumaal Jüris ning tööd antakse ligi 1400-le inimesele.

ABB vajas elektrikilpide ja teiste Eestis asuva LVS (Low Voltage Systems) tehase toodete tootmisprotsessi planeerivat ja juhtivat projektihaldusvahendit.

Arendasime välja spetsiaaltarkvara, mis aitab ABB-l oma müügi- ja tootmiseesmärke täita. Tarkvara on abiks nii tootmisjuhtidele, projektijuhtidele kui müügipersonalile, lastes neil operatiivselt pakkumisi teha ja andes pideva ülevaate pakkumiste ja tellimuste kohta. Samuti annab süsteem lihtsustatud ülevaate projekti seisust.

Ühtse süsteemi kaudu saab erinevates moodulites hallata müügieesmärke, projekte ja nende eelarveid ning saata andmeid otse raamatupidamistarkvarasse arvete tegemiseks ja palkade arvestamiseks. Valitud andmete põhjal saab koostada aruandeid. Hinnaarvutusmoodul tagab selle, et projektile kuluv aeg ja hind on võimalik väga kiiresti välja arvutada.

Arendame tarkvara järjepidevalt, et ABB saaks oma tootmisprotsesse veelgi paremini hallata.

„Pikaajalistes tarkvaraprojektides tekib paratamatult väljakutseid, millega tuleb arendajal ja tellijal koos tegeleda. Uptime on neid võtnud alati tõsiselt ja tekkinud ülesanded lahendanud parima tulemuse saavutamise nimel.“

Vahur Suurküla
Arenduse ja projekteerimise osakonna juht

"Võimalus kasutusele võtta meie vajadustest lähtuvalt arendatud spetsiaaltarkvara on aidanud meie tootmist olulisel määral lihtsustada ja efektiivsemaks muuta. Olen kindel, et ükski valmis tarkvaralahendus seda ei suudaks. "
Märt Jüristo
Vanem-projektiinsener
Stoneridge´i töötajate koolituste ja kompetentside infosüsteem
Tarkvaraarendus
Projekti eesmärgid
  • Luua töötajate koolituste ja kompetentside haldamise süsteem, mida hakkavad kasutama personalitöötajad ning osakondade juhid
  • Teha kasutajasõbralik ja kiire veebipõhine lahendus
Lahendus
  • Süsteem annab ülevaate iga töötaja kompetentsidest ning tema läbitud koolitustest
  • Rakendusel on moodul koolituste planeerimiseks
  • Kõigist andmetest on võimalik koostada ülevaatlikke ja kasulikke raporteid
  • Kasutatud tehnoloogiad: .NET, MVC, MS SQL, Bootstrap, Nlog

Stoneridge Electronics on rahvusvaheline ettevõte, mille Tänassilmas asuvas tehases töötavad sajad erinevate oskustega spetsialistid. Kuna uued tehnoloogiad vajavad pidevalt teadmiste täiendamist, on vaja hästi planeerida koolitusi ja saada ülevaade igaühe kompetentsist. Selleks telliski Stoneridge Uptime´ilt vastava infosüsteemi.

Koostöö töötajate koolituste ja kompetentside haldamise süsteemi arendamisel oli väga hea – klient oli alati valmis jooksvalt asju üle vaatama ja valikutes aktiivselt kaasa mõtlema. Nii valmis lahendus isegi planeeritust kiiremini.

1965. aastal asutatud USA elektroonikatööstuse ettevõtte Stoneridge Inc. tooted on valdavalt auto- ja masinatööstuse valdkonnast. Toodetakse elektrilisi ja elektroonikakomponente masinatele, traktoritele, bussidele ja veoautodele. Suurimad Stoneridge Electronicsi kliendid on hästi tuntud veoautotootjad MAN, Daimler, Ford, General Motors, Volvo ja Scania.

Eesti tehases valmistatavad tooted on elektroonilised juhtmoodulid, elektrijaotusmoodulid, sõidumeerikud ja sõidumeerikute tugitooted ning uksemoodulid. Kuna siinses tehases tegutseb ka tootearendusmeeskond, on koolitus ja oskuste täiendamine väga oluline. Uus infosüsteem aitab seda veelgi paremini korraldada.

"Töötajate oskuste pidev täiendamine on meile väga oluline. Sellepärast oli ka koolituste ja kompetentside haldamise süsteemi arendamine Stoneridge Electronicsi jaoks tähtis. Tulemus vastas ootustele ja olime rahul, et saime protsessi käiguga pidevalt kursis olla, et arvestati meie tagasisidega ning tähtaegadest ja lubadustest peeti kinni. Projekt sai valmis esialgu lubatust kiiremini."
Mare-Anne Vahtra
Personalijuht
Technopolis Grupp
Mobiili- ja pilverakendused SharePoint lahendused
Projekti eesmärgid
  • Parandada meeskonnatööd
  • Lihtsustada suurte failide jagamist
  • Viia grupi intranet SharePoint keskkonda
Lahendus
  • Office 365 infrastruktuuri seadistamine
  • Enam kui 200 töötaja kontode seadistamine
  • Andete migreerimine pilve

Technopolis Grupp töötab avaliku sektori ja mittetulunduslike organisatsioonide heaks, kelle missiooniks on kaasa aidata keskkonna-alaste ja sotsiaal-majanduslike väljakutsete lahendamisele ning suurendada teaduse, tehnoloogia, innovatsiooni ja hariduse panust majanduse arengus.

Technopolis Grupi kontorid asuvad üle terve Euroopa (s.h UK, Holland, Belgia, Saksamaa, Austria, Prantsusmaa, Rootsi, Eesti) ja Ladina-Ameerikas. Et parandada meeskonnatööd ja infovahetust mitme asukohaga rahvusvahelises töökeskkonnas, otsustas Technopolis Grupp kasutusele võtta Office 365 ja viia kõigi töötajate e-posti kontod ja kalendrid üle pilveteenusele. Grupp usaldas sellise suuremahulise IT-projekti haldamise Uptime kätesse.
Võtsime vastutuse kogu projekti juhtimise eest algusest lõpuni. Analüüsisime grupi IT keskkonda, et planeerida edukas pilvelahenduse juurutamine. Nõustasime Technopolise ärivajadustest lähtuvate sobilike litsentsitüüpide hankimist, kohandasime infrastruktuuri, seadistasime Active Directory teenuse ja viisime kasutajate andmed üle pilvekeskkonda.

Nüüd, kus lahendus on täielikult välja arendatud, oleme loonud platvormi, mis võimaldab Technopolis Grupil muuta oma äriprotsesse ning paremini korraldada teabe kogumist.

"Uptime pakkus kogu selle protsessi vältel asjatundlikku nõu ja tuge ning oli alati olemas, kiire reageerima ja tegutsema. Eriliselt hindan nende kannatlikkust keeruka litsenseerimisprotsessi uurimisel ja optimeerimisel."
Tom Wolfenden
Grupi peadirektor
AS ÄRIPÄEV
Tarkvaraarendus
Projekti eesmärgid
  • Luua ühtne keskkond kõigi Äripäeva väljaannete müümiseks
  • Võimaldada tooteinfot või kampaaniapakkumisi kõigis teemaveebides korraga jagada
  • Võimaldada personaalsete lisatoodete pakkumist vastavalt kliendi eelistustele
Lahendus
  • Kasutatud tehnoloogiad: .NET, MS SQL
  • e-poe tarkvara nopCommerce arendus vastavalt kliendi vajadusele
  • Liidestused olemasolevate Äripäeva süsteemidega

Aripaev.ee on suurim kohalik ärimeedia portaal ja üks suurima külastatavusega veebilehtedest Eestis.
Ajaleht Äripäev ilmub juba aastast 1989,kokku antakse tänaseks välja kolme ajalehte, arvukalt raamatuid, käsiraamatuid ja infolehti ning korraldatakse ärikonverentse. Äripäeva omanik on Põhjamaade suurim meediakontsern Bonnier Grupp.
Uptime OÜ on Äripäeva arenduspartner alates aastast 1994.

Äripäev soovis võtta kasutusele tarkvara, mille kaudu oma toodete ostu-müügi protsessi paremini hallata. Tänapäeval eelistavad paljud tarbijad kontrollida endale vajalike toodete ja teenuste ostuprotsessi, seega on oluline oma klientidele iseteenindusvõimalust pakkuda.

Arendasime kasutajasõbraliku e-poe, mis võimaldab Äripäeval kõiki oma väljaandeid mugavalt ja ühest kohast kliendile pakkuda. Kasutasime Nop Commerce tarkvara ning kohandasime selle Äripäeva vajadustele sobivaks. Lisaks lõime vajalikud liidesed, mis tagavad, et kõik Äripäeva saidid ja teemaveebid ostu lõpetamiseks kliendi otse e-poe ostukorvi suunaksid. Kliendi ostust lähtuvalt saab süsteem pakkuda lisatooteid, mis võiksid teda huvitada. See annab ühtlasi Äripäevale võimaluse oma kliente ning nende ostueelistusi paremini tundma õppida.

Arendame E-poe tarkvara järjepidevalt, lisame uusi tootekategooriaid ning muudame kasutamise üha töökindlamaks, mugavamaks ja kasutajasõbralikumaks.

"Meediaäri liigub jõuliselt veebi ja on ülioluline, et kogu pakutav tasuline sisu oleks klientidele saadaval 24/7. Uptime pakkumine toetas meie visiooni kaasaegsest e-poest. Oluline on mõista, et e-pood ei saa kunagi valmis ja ühist teekonda sedavõrd ärikriitilise infosüsteemi arendamisel saab käia vaid partneriga, keda sa väga hästi tunned."
Toomas Truuverk
Peadirektori asetäitja
Alexela Oil AS
Tarkvaraarendus
Projekti eesmärgid
  • Võtta kasutusele ühtne ja kergesti kohaldatav tarkvara kütusekaarditehingute haldamiseks
  • Luua paindlik võimalus soodustuskampaaniate haldamiseks ja arvete väljastamiseks
  • Luua täielik integreeritus tanklate ja programmi vahel, mis võimaldab kaarte kasutada nii online kui offline
  • Luua üks mitmekeelne tarkvara kasutamiseks kolmes riigis – Eesti, Läti, Leedu (täna kasutusel ainult Eestis)
  • Luua iseteeninduskeskkond, mis lubab kliendil esmaselt vajalikke andmeid ise töödelda
Lahendus
  • Kasutatud tehnoloogiad : .NET, MSMQ, MS SQL, NServiceBus, IIS, Hyper-v Cluster
  • Veebipõhine tarkvara, mis on liidestatud tanklate ja pankadega
  • Mugav ja tänapäevane iseteeninduskeskkond

Alexela Oil on üks Eesti suurimaid tanklakette. Kõiki piirkondi kattev võrgustik 63 tanklaga, millest automaattanklaid on 59, kindlustab, et ükski sõiduk ei jää tühja paagi tõttu teele.
Uptime on Alexela arenduspartner alates aastast 1992.

Alexela Oil vajas tarkvara kõigi kütusekaartidega seotud tehingute haldamiseks. Süsteem pidi tagama töökindla ja tõrgeteta teenuse toimimise.
Pakkusime lahenduseks kaardikeskuse tarkvara, mis võimaldab tanklate ja kaardiprogrammi vahelist 24/7 online ja offline infovahetust. Samuti väljastatakse süsteemi kaudu klientidele arveid, jälgitakse maksete laekumist ja koostatakse valitud andmete alusel aruandeid.
Tänaseks käivad kõik tankimistega seotud toimingud läbi kaardikeskuse süsteemi.
Lisaks said Alexela kliendid mugava iseteeninduskeskkonna, kus oma kontot hallata- näiteks muuta isiklikke andmeid. Kliendirakendus töötab kõigi levinud internetibrauseritega, mobiilirakendus töötab nii Android kui ka iPhone platvormidel.

"Alexela Oil´i jaoks on eriti oluline, et kaardikeskuse tarkvara oleks pidevalt töös ja toimiks. Tahame olla veendunud, et meie kliendid saavad tõrgeteta teenuse osaliseks ja valivad tankimiseks jätkuvalt Alexela. Võime olla kindlad, et Uptime hoolitseb meie tarkvara arendamise, hooldamise ja tõrgeteta toimimise eest."
Ain Kuusik
Juhatuse esimees
T GRUPP AS
Mobiili- ja pilverakendused Tarkvaraarendus
Projekti eesmärgid
  • Luua veebipõhine tarkvaralahendus reisijateveo ja pakiveo teenust osutavatele ettevõtetele, mis kataks ära kõik põhilised äriprotsessid (sh ressursside haldus ja planeerimine, turundus, teenuste müük ja aruandlus) ja nendega seotud kasutajate grupid.
  • Luua hübriidpilve erilahendus, mis võimaldaks jõudluse automaatset üles-alla skaleerimist.
Lahendus
  • Kasutatud tehnoloogiad : .Net, MSMQ, Postgre SQL, NServiceBus, ASP.NET MVC, ASP.NET WebApi, WPF, Azure
  • Liidestatud pankade, raamatupidamisprogrammide, maanteeameti infosüsteemi ja paljude muude väliste osapooltega

T grupp AS pakub teenuseid ühistranspordi sidussüsteemides, teenindades rohkem kui 40 bussifirmat ning vahendades aastas üle 4 miljoni bussipileti. Tpileti vahendusel müüakse bussipileteid veebilehel www.tpilet.ee, piletimüügikassades üle Eesti ning piletimüügiautomaatides Tallinna, Tartu ja Rakvere bussijaamas ning Tallinna Lennujaamas. Samuti haldab ettevõtte Tallinna, Tartu ning Rakvere bussijaama. Tsolutionsi kaubamärgi alt luuakse rahvusvahelisele turule suunatud ühistranspordi infotehnoloogilisi lahendusi ja tooteid.

T grupp AS vajas algselt uut tarkvara piletimüügiäri kaasajastamiseks ja parendamiseks Eestis. Tarkvara pidi tagama pidevad ja ajakohased andmed ning lihtsustama müügivõrgu laiendamist. Mõte arendatud tarkvara tootestada ning minna välisturule tekkis hiljem. Alates sellest on tarkvara pidevalt täiendatud ja edasi arendatud, et oleks võimalik pakkuda klientidele täislahendust. Hiljuti kirjutasime tarkvara ümber ja migreerisime süsteemi Azure pilve. Ärikriitiline tarkvara, mis töötas majasisestel serveritel, sai pakendanud Azure plokkideks nagu web API, virtuaalne andmebaas, API Apps jms ning veebiserver uuendatud proxy konfiguratsiooniga, mis toetab suuri koormusi. Nüüd on meil hübriidsüsteem, mis töötab pilves, kasutades kõiki pilve eeliseid. Samal ajal on avariitaaste olukordadeks käigus ka sünkroniseeritud majasisene süsteem.

Tänaseks on Tpilet kasutusel lisaks Eestile veel Poolas, Soomes, Bulgaarias ja Hong Kongis. Lisaks käivad tihedad läbirääkimised veel mitmete suurte bussi- ja rongifirmadega üle maailma.

"Infosüsteemi laitmatu toimimine ja vastavus meie klientide vajadustele on meie organisatsiooni seisukohast äärmiselt ärikriitiline. Uptime´i tugev ja kompetentne tarkvaraarendusmeeskond suudab luua ka väga keerulise äriloogikaga infosüsteeme."
Marek Tuul
Juhatuse liige
SOS LASTEKÜLA EESTI ÜHING
Tarkvaraarendus
Projekti eesmärgid
  • Tagada mõistlik lahendus info talletamiseks, ajaloo säilitamiseks ning hilisemaks kättesaadavuseks
  • Vahetada Excelipõhine infosüsteem mugavama tänapäevase lahenduse vastu
  • Tagada parem suhtlus annetajatega
Lahendus
  • Microsoft Dynamics CRM platvorm kohandatud vastavalt kliendi vajadustele
  • Liidestus turundustarkvaraga Mailbow

SOS Lasteküla pakub perepõhist asenduskodu vanemliku hoolitsuseta lastele, et nad saaksid kasvada üles armastuse, austuse ja turvatunde õhkkonnas.
Esimene SOS Lasteküla Eestis loodi 1995.aastal. Sellest ajast alates on abi saanud üle 1000 lapse.

SOS Lasteküla jaoks on oluline kõiki oma toetajaid meeles pidada ning säilitada kogu annetustega seotud info ja ajalugu.
Eristatakse püsi- või juhuslikke annetajaid, eraannetajaid ja ettevõtteid. Annetaja tüübist sõltuvalt on andmed, mida peab koguma ja säilitama, erinevad.
Seni hoiti kogu info mahukates Exceli tabelites, mis ei võimaldanud Lasteküla töötajatele ja abilistele piisavat kättesaadavust ning kasutajamugavust. Käigus oli kolm erinevat andmebaasi, kust annetajate infot koguti ja vajalik oli saada selgem ülevaade.

Lahenduse väljatöötamiseks kasutas Uptime Microsoft CRM kliendihaldustarkvara, mida SOS Lasteküla vajaduste jaoks kohandasime.
Kuna oluline on ka iga annetajaga suhelda ja neile infot jagada, lõime liidese turundustarkvaraga Mailbow.
Et praegused ja tulevased töötajad uusi programme kasutada oskaksid, koostasime juhendi ja viisime läbi vajalikud koolitused.

"Uptime on suurepärane äripartner tänu oma põhjalikele teadmistele ja kogemustele. Nad teavad, milline lahendus toimiks ja töötavad selle välja. Lisaks nad on toeks, kuni sa tõesti aru saad, kuidas oma uut tarkvara kasutada tuleb."
Kadi Sumberg
Fundraisingu osakonna juht
Puumarket AS
Haldus- ja hooldusteenused Mobiili- ja pilverakendused
Projekti eesmärgid
  • Selgitada välja kasutajagruppide vajadused
  • Luua grupitöö lahendus vastutavate meeskonnaliikmete jaoks
  • Säilitada Elioni meiliserveris töötajate meilikontod, kes grupitöö võimekust ei vaja
Lahendus
  • Microsoft Office 365 kontod
  • Elion meiliserveri kontod

Puumarket AS on 1991. aastal asutatud puit- ning üldehitusmaterjalide jae- ja hulgimüügiga tegelev ettevõte, kelle puitmaterjalide sortiment on kõige laiem Eestis.
Puumarket on ka Eesti puiduvääristamisprogrammi “Puuinfo” asutajaliige ja kauaaegne toetaja ning Puitehituse klastri asutajaliige.

Kuna Puumarketi müügiüksused asuvad üle terve Eesti, vajas ettevõtte juhtkond võimalust jagada ja sünkroniseerida meeskonnaliikmete kalendreid ja e-kirju, nii Outlookis kui telefonis, ning luua ühisdokumente. Osa firma töötajatest sellist töökeskkonda ei vajanud.
Puumarketi ärivajadustest lähtuvalt oli hübriidpilv lahenduseks, mis sobis kõigile ettevõtte töötajatele. Vastutavate tiimiliikmete meilikontod viisime üle Office 365 platvormile, mis sisaldab grupitöö tarkvara ning meilide ja kalendrite automaatset sünkroniseerimist.
Meeskonnaliikmete kontod, kes grupitöö võimalust ei vajanud, jäid Elioni meiliserverisse.
Puumarket otsustas ettevõtte IT-süsteemid pilveserverisse kolida järkjärgult ja vajaduspõhiselt, mis aitab kokku hoida ka kulusid.

Puumarketil on plaanis kasutusele võtta veel teisigi Office 365 funktsioone, näiteks grupitöö portaali „Onedrive for Business“, mille abil saab luua ja hoida ühisdokumente nii arvutipõhiselt kui ka pilvekontol, ning “Skype for Business”.

"Hindame Uptime´i äriviisi. Nad süüvisid meie ettevõtte olukorda ning pakkusid välja parima lahenduse pidades silmas just meie eripära ja töötajate vajadusi, mis annab meile võimaluse edaspidi säästa hulga väärtuslikku aega."
Marti Rehemaa
Juhatuse esimees
SINTEF AS
Otsing ja analüütika SharePoint lahendused
Projekti eesmärgid
  • Luua ühtne otsingusüsteem, mis kogub teadmisi kõigist eraldiseisvatest rakendustest
  • Luua kasutajapõhine süsteem, mis pakub sobivad otsinguvasted lähtuvalt kasutaja vajadustest ja õigustest
  • Toetada ärikriitilisi tööprotsesse
Lahendus
  • Kasutatud tehnoloogiad: SharePoint 2013, .NET, ASP.NET, JavaScript
  • Integratsioonid süsteemidega eRoom, Maconomy, Public360, SharePoint veebid ja 70 TB failiserver

SINTEF on sõltumatu mittetulunduslik teadusasutus, suurim Skandinaavias ja suuruselt neljas lepingupõhine teadusasutus Euroopas. Ettevõte pakub era- ja avaliku sektori jaoks teadus- ja arendusparnerlust, keskendudes strateegilistele valdkondadele nagu:

Taastuvenergia, kliima- ja keskkonnakaitse tehnoloogia
– Kütused
– Ookeani-kosmosetehnoloogia
– Tervis ja heaolu
– Tehnoloogia innovatsioon

SINTEF on teadusasutus, mis pakub teenusena oma intellektuaalset kapitali. Ettevõtte sooviks oli välja vahetada kasutuselolevad vanad infosüsteemid. Et hallata üha kasvavat teabe hulka ja vorme, mis ettevõtte igapäevase tööga kaasneb, oli vaja luua universaalne juurdepääs kõigile süsteemis hoitavatele andmetele, olenemata nende asukohast.

Keskendume otsingufunktsioonide pidevale parendamisele, et toetada SINTEF-i jaoks olulisi äriprotsesse.