KÕIGI VÄLJAANNETE ÜHTSEKS TELLIMUSKESKKONNAKS LOODUD E-POOD ÄRIPÄEVALE
ÄRIPÄEV AS
Tarkvaraarendus
Projekti eesmärgid
  • Luua ühtne keskkond kõigi Äripäeva väljaannete müümiseks
  • Võimaldada tooteinfot või kampaaniapakkumisi kõigis teemaveebides korraga jagada
  • Võimaldada personaalsete lisatoodete pakkumist vastavalt kliendi eelistustele
Lahendus
  • Kasutatud tehnoloogiad: .NET, MS SQL
  • e-poe tarkvara nopCommerce arendus vastavalt kliendi vajadusele
  • Liidestused olemasolevate Äripäeva süsteemidega

aripäev.ee on suurim kohalik ärimeedia portaal ja üks suurima külastatavusega veebilehti Eestis.
Ajaleht Äripäev ilmub juba aastast 1989,kokku antakse tänaseks välja kolme ajalehte, arvukalt raamatuid, käsiraamatuid ja infolehti ning korraldatakse ärikonverentse. Äripäeva omanik on Põhjamaade suurim meediakontsern Bonnier Grupp.
Uptime OÜ on Äripäeva arenduspartner alates aastast 1994.

Äripäev soovis võtta kasutusele tarkvara, mille kaudu oma toodete ostu-müügi protsessi paremini hallata. Tänapäeval eelistavad paljud tarbijad kontrollida endale vajalike toodete ja teenuste ostuprotsessi, seega on oluline oma klientidele iseteenindusvõimalust pakkuda.

Arendasime kasutajasõbraliku e-poe, mis võimaldab Äripäeval kõiki oma väljaandeid mugavalt ja ühest kohast kliendile pakkuda. Kasutasime Nop Commerce tarkvara ning kohandasime selle Äripäeva vajadustele sobivaks. Lisaks lõime vajalikud liidesed, mis tagavad, et kõik Äripäeva saidid ja teemaveebid ostu lõpetamiseks kliendi otse e-poe ostukorvi suunaksid. Kliendi ostust lähtuvalt saab süsteem pakkuda lisatooteid, mis võiksid teda huvitada. See annab ühtlasi Äripäevale võimaluse oma kliente ning nende ostueelistusi paremini tundma õppida.

Arendame E-poe tarkvara järjepidevalt, lisame uusi tootekategooriaid ning muudame kasutamise üha töökindlamaks, mugavamaks ja kasutajasõbralikumaks.

"Meediaäri liigub jõuliselt veebi ja on ülioluline, et kogu pakutav tasuline sisu oleks klientidele saadaval 24/7. Uptime pakkumine toetas meie visiooni kaasaegsest e-poest. Oluline on mõista, et e-pood ei saa kunagi valmis ja ühist teekonda sedavõrd ärikriitilise infosüsteemi arendamisel saab käia vaid partneriga, keda sa väga hästi tunned."
Toomas Truuverk
Peadirektori asetäitja