PANEME IT TEIE KASUKS TÖÖLE

Kes me oleme

Uptime on 1992. aastal asutatud Eesti kapitalil põhinev infotehnoloogia ettevõte. Keskendume ärivajaduste lahendamisele, kasutades oma sügavaid tarkvara arendamise, SharePoint ärilahenduste ja IT hooldusteenuste alaseid teadmisi ja kogemusi. Oleme kaasa aidanud Eesti e-riigi eduloole, töötades välja erinevaid e-teenuseid ja lahendusi. Paari töötajaga alustanud ettevõttest on tänaseks kasvanud ligi 100 tippspetsialistiga valdkonnaekspert, kelle kogemustepagas hõlmab erinevaid tööstusharusid. Meie kontorid asuvad Tallinnas ja Tartus, Norras, Rootsis, Šveitsis ja Makedoonias.

Millega tegeleme

Loome tarkvaralahendusi, mis põhinevad kliendi eripäral. See annab aluse saavutamaks maksimaalne tulemus. Meie kliendid on väga erinevad. Oleme IT partneriks nii väikeettevõtetele, kui valdkonnaliidritele Rootsist, Norrast, Taanist, Šveitsist, Lätist, Soomest, ja Eestist. Meie loodud on näiteks tellimuste juhtimissüsteem enamikes Eesti kirjastustes; dokumendihalduse- ja grupitöölahendused valitsuse allasutustes ja haiglates; pakume IT täishaldusteenust mitmele rahvusvahelisele ettevõttele ning palju enam.

Kuidas see toimib

Uptime on tuntud kui kindel äripartner, kelle loodavad IT lahendused aitavad ettevõtetel oma efektiivsust ja kasumlikkust tõsta. Keskendume ärivajadustele ja peame oma eeliseks pikaajalist kogemust ja põhjalikke teadmisi erinevatest tööstusharudest. Pakutavad teenused katavad kogu IT süsteemide elutsükli alates analüüsist kuni kasutajatoe ning infrastruktuuri haldamiseni. Uptime kvaliteedikontrolli ja organisatsiooni juhtimise süsteem on ISO 9001:2008 sertifitseeritud. Tunnistame uhkusega, et meie päris esimesed kliendid on jätkuvalt meiega - juba ligi 25 aastat.

PAKUME PÜSIVAT ÄRIPARTNERLUST, MIS TAGAB TEIE EDU

Meie kliendisuhete aluseks on partnerlus ja omavaheline teadmiste jagamine. Usume, et see toob kasu mõlemale poolele - meie õpime põhjalikult tundma Teie äri, mis annab võimaluse pakkuda tehnilisi lahendusi, mis tõesti töötavad. Teie jaoks kaasneb turvaline teadmine, et IT partner on keskendunud just Teie äri kasule.

  • Kõrge kliendirahulolu

    Uptime on tuntud oma efektiivse tarkvaraloomise protsessi, tipptasemel kliendikesksuse ning paindlikkuse poolest. Kuna meie eesmärgiks on luua pikaajaline ärisuhe, peame kõige tähtsamaks rahulolevat klienti. Kliendirahulolu määr on alati olnud üks tähtsaim indikaator ja võime julgelt öelda, et meie kliendid on õnnelikud.

  • Valdkonnapädevus

    Oleme aastate jooksul kogunud põhjaliku arusaama sellest, kuidas erinevad ärisektorid töötavad. Keskendume ärivajaduste lahendamisele, mitte ainult tehnilistele küsimustele. Peame oluliseks, et meie töötajad oleksid spetsialiseerunud erinevate tööstusharude ja valdkondade lõikes, jäädes siiski paindlikuks ja end pidevalt täiendades.

  • Kogemused

    Pikaajaline kogemus aitab meil näha suuremat pilti ja mõista Teie probleemi olemust. Ka siis, kui seda ei ole esmapilgul lihtne tuvastada, vaid see tuleneb mitme väiksema asjaolu kogumist. Vaatame laiemalt ja aitame Teil leida sobiva lahenduse ka kõige keerulisemate ärivajaduste puhul.

  • Katame kogu IT süsteemi elutsükli

    Me ei kirjuta ainult koodi valmis, vaid hoolime ka sellest, mis juhtub peale tarkvara kasutuselevõtmist. Uptime teenused katavad kogu IT lahenduse elutsükli - võtame enda hoole alla nii tarkvara arendamise, süsteemi hoolduse kui ka kasutajatoe. Laseme Teil keskenduda Teie põhitegevusele ja lahendame kõik IT küsimused ise.

  • Tarkvara arendamise ideoloogia

    Teame, et iga klient on erinev ja ainulaadse tarkvaravajadusega. Seetõttu pühendame projekti algetapis palju aega ettevõtte tundmaõppimisele. Uurime Teie ärimudelit, selgitame välja vajadused, moodustame vajalike oskustega meeskonna ja valime sobivad meetmed ja mõõdikud, mis kõige paremini antud tarkvaralahenduse loomist toetaksid. Meie metoodika on agiilne, struktureeritud ja põhineb kliendi eripäral.

MEIE STIILIKS ON LÄHTUDA KINDLATEST VÄÄRTUSHOIAKUTEST

Väärtustame pikaajalist koostööd- see annab meile võimaluse kliendi vajadusi paremini mõista ja neile reageerida. Usume, et eduka koostöö aluseks on pidev suhtlus ja teadmiste jagamine. Töötajad ja nende rahulolu on meie jaoks olulise väärtusega, seetõttu toetame igati oma inimeste individuaalset kasvu ja arengut.

  • Ausus

    Oleme ausad nii oma klientide kui ka töötajate suhtes. Usume, et ausus ja väärikus on parim viis suhtlemiseks.

  • Pühendumine

    Pakume oma klientidele pühendumist ja asjatundlikku teenust.

  • Areng

    Meie eesmärgiks on pidev areng, mistõttu otsime alati uusi väljakutseid. Toetame ka oma töötajate püüdlusi isiklikuks arenguks.

  • Partnerlus

    Meie ärisuhted põhinevad win-win strateegial, sest usume, et ainult mõlemapoolne kasu tagab pikaajalise edu.

LÜHIKE ÜLEVAADE 25-AASTASE KOGEMUSE KUJUNEMISEST

Uptime OÜ ajalugu ulatub aastasse 1992, mil 16. veebruaril asutati firma eelkäija OÜ Capricorn ja alustati tarkvaraarenduse ning riistvara müügiga.
1997. aastal ühinesid omavahel kolm väiksemat IT ettevõtet ja tegevus jätkus nime all Süsteemiarenduse Partnerid. Sajandivahetusel töötas ettevõttes 17 inimest, nendest umbes pooled tarkvaraarenduse ja pooled IT hoolduse valdkonnas. Alates aastast 2003 oleme tuntud kui Uptime, mil muutsime oma nime rahvusvaheliselt selgemini mõistetavaks.
2013. aastal anti meile Houstonis üle aunimetus Microsofti Aasta Partner Eestis, mille teenisime põhiliselt tarkvaraarenduse projektidega Microsofti Sharepointi ja .NET platvormil. Microsofti Kuldpartnerid oleme olnud üle 10 aasta. Oleme suunatud äri pidevale arendamisele ja kasvule. 2015. ja 2016. aastal saavutasime Gasellettevõtte nimetuse.
Aastal 2015 omandas Uptime Norra-Rootsi otsingu- ja indekseerimistehnoloogia liidri Comperio. Meie portfelli lisandus võimekus pakkuda kõrgetasemelisi teabeotsingu ja ärianalüütika lahendusi. Veebruaris 2016 avasime Šveitsi haru Uptime Systems GmbH,  ühisettevõtte kohaliku IT firmaga educo.
Uptime alustas ainult Eesti turule suunatud firmana, kuid aja jooksul oleme oma rahvusvahelist haaret kasvatanud. Oleme orienteeritud Euroopa klientide teenindamisele, suurimateks turgudeks peale Eesti on Šveits ja Norra.
Tänaseks oleme kasvanud enam kui 100 töötajaga rahvusvaheliseks ettevõtteks kontoritega Tallinnas ja Tartus ning Norras, Rootsis, Švetsis ja Makedoonias. Firma on jätkuvalt Eesti juhtkonna omanduses.

Partnerid ja sertifikaadid

  • Microsoft

    Microsofti sertifitseeritud partnerina oleme tegutsenud aastast 1999. Alates 2006. aastast oleme SharePoint platvormil arendatud portaalide ja koostöölahenduste (Collaboration and Content) valdkonnas Microsofti kuldpartner. Meie töötajad omavad erinevaid Microsofti sertifikaate ning täiendavad oma teadmisi pidevalt.

  • Oracle

    Oleme Oracle partneriks alates aastast 1998. Tunneme seda tehnoloogiat pisemate detailideni. Oleme külalislektorina aidanud Oracle Eesti harul koolitada ka märkimisväärsel hulgal kohalikke spetsialiste.

  • IBM

    Oleme suurima IT tarvikute müüja, IBM, usaldatud partner alates aastast 1998.

  • ISO 9001:2008

    Meie kvaliteedikontrolli ja juhtimise süsteem on sertifitseeritud vastavuses ISO 9001:2008 nõuetele.

  • IAMCP

    Aastal 2005 olime rahvusvahelise Microsofti partnerite ühenduse IAMCP Eesti haru asutajaliige. Ühenduse eesmärgiks on liikmetevaheline koostöö ja infovahetus.

  • Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

    Eesti Kaubandus-Tööstuskoda on esindusorganisatsioon, mille eesmärgiks on arendada ettevõtlust ning esindada ja kaitsta ettevõtjate ühishuve. Uptime on olnud koja liige alates aastast 2005.

  • ITL

    Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit on vabatahtlik organisatsioon, mille peaeesmärgiks on ühendada Eesti infotehnoloogia- ja telekommunikatsioonifirmasid. Meie liitusime aastal 2009.

Tunnustused

  • Microsoft Aasta Partner Eestis

    Aastal 2013 võitsime tiitli Microsoft Aasta Partner Eestis. Aasta partneri auhinnaga tunnustatakse ettevõtet, kes on Microsofti platvormil arendatud ja juurutatud lahendustega tipptaset näidanud.

  • Eesti Gasellettevõte 2015 ja 2016

    Uptime on kaks aastat järjest pärjatud tiitliga Eesti Gasellettevõte, mis on tähelepanuväärse käibe- ja kasumikasvu ning silmapaistva tööandja tunnustamiseks loodud auhind. Gasellideks nimetatakse alla 1% Eesti firmadest ja veel haruldasem on saavutada see tunnustus kahel järjestikul aastal.

  • AAA krediidireitingu kõrgeim tase 2015

    Bisnode Estonia on äriinfoteenuste ettevõte, mis hindab ja arvutab õige Eesti ettevõtete krediidivõimekust vastavalt AAA krediidisüsteemile. Reitingu arvutamisel võetakse arvesse ettevõtte seisundit, tausta, finantsnäitajaid ja maksekombeid. Kõrgeima krediidireitingu saavutavad vaid 3,8 % Eesti firmadest.