09
Oct
2020

2019 oli Uptime kontserni kõigi aegade edukaim

Eelmine aasta oli Uptime´i grupi ettevõtete jaoks läbi aegade kõige edukam. Majandustulemused kasvasid nii Eestis kui teistes riikides, üle poole käibest tuli väljastpoolt Eestit. Suurimaks eksportturuks oli Norra, sellele järgnes Taani ja edasi ülejäänud turud juba väiksemas mahus.

Uptime´i käive eelmisel aastal oli üle 8.5 miljoni euro, kasvades eelmise aastaga võrreldes kolmandiku ning kulumieelne kasum (EBITDA) jõudis ligi 2 miljoni euroni.

Suurimad kliendisegmendid, kus Uptime eelmisel aastal tegutses, olid telekommunikatsioon ja meedia. Suurimateks klientideks Eestis on Äripäev, Alexela, PERH, SMIT, G4S, Ekspress Grupp, Express Post, Elisa Eesti, Eesti Liikluskindlustuse Fond, ABB. Olulisteks klientideks on samuti erinevad Eesti avaliku sektori ametid ja organisatsioonid.

Eelmisel aastal tegutses Uptime Eestis, Norras, Šveitsis ja Taanis, 2020. aastal omandati enamusosalus Poola tarkvarafirmas JMMJ, seega on Uptime nüüd esindatud ka sellel turul.

2020. aastal majandust tabanud n-ö koroonakriisis on IT ettevõtetel läinud võrreldes paljude teiste majandusharudega paremini. See on ka hea aeg konsolideerumiseks: pikema ajaloo, tugevama kliendiportfelli ja laiema haardega firmad elavad selle paremini üle. Kriisid ongi tavaliselt olnud jõudude ühendamise ajaks. Nii vaatab ka Uptime praegu Eestis kui ka muudel turgudel ringi, et leida meeskondi, kes võiksid grupiga liituda. Turu konsolideerimine käis juba enne kriisi, see protsess saab nüüd kindlasti veel hoogu juurde.